“INDIVIDUALIZACIJA RAZVOJNO PRIMJERENOG PROGRAMA ZA DJECU I MLADE S TEŠKOĆAMA –
IZRADA INDIVIDUALNOG EDUKACIJSKOG PLANA (IEP)”
Edukacija je koncipirana u četiri sadržajne cjeline u ukupnom trajanju od 16 sati predavanja i radionica praktičnih vještina, koji će biti raspodijeljeni kroz 2 dana.
PROGRAM EDUKACIJE
MODUL | BROJ SATI / DANA | SADRŽAJNA CJELINA | TEME
|
|
I | 8 sati / 1 dan |
|
1.1. Pristupi kurikulumu
1.2. Definicija i značaj Individualnog edukacijskog plana (IEP) 1.3. IEP zasnovan na djetetovim snagama 1.4. Partnerstvo obitelji 1.5. Timska suradnja |
|
|
2.1. Format IEP
2.2. Razvojna područja IEP 2.3. Snage, interesi, potrebe 2.4. Ciljevi IEP 2.5. Pristupi i sredstva 2.6. Aktivnosti
|
|||
II | 8 sati / 1 dan |
|
3.1. Kreiranje dugoročnih ciljeva
3.2. Kreiranje kratkoročnih ciljeva 3.3. Razlikovanje dobrih od loše postavljenih ciljeva 3.3. Analiza video snimaka i radionica izrade ciljeva |
|
|
4.1. Imamo IEP? Što sada?
4.2. Prilagodba formata za korištenje u različitim edukacijsko- rehabilitacijskim okruženjima 4.2. Integracija ciljeva u edukacijsko-rehabilitacijski kontekst 4.3. Diskusija
|
|||
Znanja, vještine i sposobnosti koje se stječu završetkom ove edukacije:
Polaznici će po završetku edukacije moći:
|
||||