Jako smo ponosni što je naša udruga dio jednog novog izdanja Školske knjige – odnosno studija slučaja na nekoliko stranica Sveučilišnog udžbenika: OSNOVE MARKETINGA I MENADŽMENTA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA, autora: naše Ljiljane Najev Čačija, N.Alfirević, J.Pavičić, Z.Mihanović, J. Matković.
“Sveučilišni udžbenik Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija” prvo je integralno djelo ove vrste, koje na hrvatskom jeziku i uz uporabu relevantnih primjera iz hrvatskog civilnog društva, na način prihvatljivim studentima, ali i svima zainteresiranima za navedenu problematiku, prezentira ključna znanja i vještine iz područja marketinga, menadžmenta i strateškog upravljanja neprofitnim organizacijama.
Djelo je rezultat višegodišnjih napora autorskog tima, sastavljenog od sveučilišnih profesora, ali i autorica s višegodišnjim iskustvom djelovanja u javnom i neprofitnom sektoru, pa se može kazati da ono na najbolji mogući način povezuje teorijski pristup svim ključnim problemima djelovanja neprofitnih organizacija s praktičnim iskustvima, koja se ilustriraju brojnim primjerima i studijama slučaja iz hrvatskog neprofitnog sektora.
Posebnom se vrijednošću djela može smatrati i raznovrsnost korištenih primjera koji pokrivaju čitav spektar organizacija i lokalnih zajednica, a koje se referiraju na lokalne zajednice od hrvatskog juga, preko hrvatske metropole – pa do krajnjeg hrvatskog istoka.
Nadalje, praktični aspekt ovog udžbeničkog djela bavi se organizacijama aktivnima u raznolikim segmentima neprofitnog djelovanja (obrazovanju, umjetnosti, potpori osobama s posebnim potrebama, zdravstvenoj djelatnosti, (psiho)socijalnoj pomoći potrebitima…), pa je gotovo sigurno da će zainteresirani čitatelji pronaći relevantne informacije o usporedivim neprofitnim organizacijama i njihovim iskustvima.”

Izvor : Školska knjiga

1472979_817932328221386_854875382_n